Få transportene til å gå som smurt.
Bruk Moveit!

Få transportene til å gå som smurt.
Bruk Moveit!

Få transportene til å gå som smurt.
Bruk Moveit!

Er du også lei av papir?

Med Moveit administrerer du transportplanleggingen på nettet, og sjåførene dine rapporterer enkelt tilbake via appen - slik at du kan fakturere umiddelbart etter gjennomgang.

Jobba enklare med Moveit

Jobba enklare med Moveit

Jobba enklare med Moveit

Hva synes kundene våre?

For oss tok fakturering flere dager å gjøre hver måned. Vi fikk hauger med transportsedler som måtte registreres i økonomisystemet og deretter settes inn i en perm. Dette betydde at vi samlet faktureringen til den 15. og siste i hver måned. Nå kan vi fakturere oftere, vanligvis gjør jeg det hver dag. I tillegg til at Moveit sparer mye tid, har kontantstrømmen vår blitt mye bedre.

Hva er det beste med Moveit?
Når jeg nå går gjennom oppdragene, er fokuset på avvik, mens det som er riktig kan gå videre til fakturering automatisk.

Kristoffer Holmberg, Lima Bilfrakt AB

Vi ønsket å få bedre kontroll over transportplanleggingen og en lettere faktureringsflyt.
Jeg tror Moveit passer perfekt for vår virksomhet og størrelse, og til en god pris. Hogia har et veldig hyggelig og hjelpsomt personale, spesielt da vi startet opp og hadde mange spørsmål.

Hva er det beste med Moveit?
Nå kan jeg planlegge og jobbe administrativt når jeg er borte fra hjemmet eller ute og kjører. Bare logg inn via telefonen.

Samuel Jonsson, & Grund i Vännäs AB

Flere kunder

Kunder
Digital håndtering av transportsedler hos PHL Transport

Hos betongtransportselskapet PHL Transport foregår håndteringen av tranpsportsedler helt digitalt med Moveit Bygg & Anläggning.

LES OGSÅ
Kunder
Stockholms Åkeri digitaliserar ved hjelp av Hogia

Store tidsbesparelser, færre feil og mer moro på jobben. Dette er resultatet når Stockholms Åkeri digitaliserer.

LES OGSÅ
Kunder
Bellmans digitaliserar bølgekvitteringene

Digitaliseringen ruller inn i transportbransjen – med bølgekvitteringer via app reduseres papirhåndteringen samtidig som faktureringen skyter.

LES OGSÅ

Hvem passer systemet for?

Moveit er laget for transportører og annen virksomhet innen anleggstransport, materialtransport, grunnarbeider, kranbiler og kommunal virksomhet innen bygg og anlegg og vedlikehold.

Det er greit! Appen har en visning som er tilpasset maskinførere og en for lastebilsjåfører eller sjåfører av andre typer kjøretøy, noe som betyr at brukerne alltid ser hva som er relevant for dem.

Det er greit. I Moveit kan du enkelt legge til og fjerne brukere. Det er også verdt å nevne at det ikke er noen priser synlig i appen om du ikke ønsker det, så det er trygt og sikkert å la appen brukes av alle som jobber for deg.

Absolutt! Appen er utviklet for å være så enkel og brukervennlig som mulig. All overflødig informasjon er fjernet, så det eneste som er synlig er det som er relevant for oppdraget og sjåføren.

Hvordan fungerer det?

Vi setter opp en plan for oppstart sammen med deg basert på hva som passer deg best. Vi hjelper til med å sette opp informasjonsflyter som passer deg, importere de registrene som trengs og lærer opp de som skal jobbe i systemet. Når du har begynt å bruke systemet, får du tilgang til vår dyktige brukerstøtte, som vil hjelpe deg når du trenger det.

Nei, Moveit er et skybasert ERP-system og krever ikke lokal installasjon. Vi hjelper deg imidlertid med en oppstart for å komme i gang med å sette opp registrene som ligger til grunn for hele flyten.

Det avhenger av hvordan virksomheten din ser ut, hvor mange du er og hva dine behov er. Basert på det får du en pris per bruker.

Du kan gjøre det. I appen har brukerne tilgang til kunderegisteret og de artiklene som er relevante for kjøretøytypen de er logget inn på, slik at det skal gå så enkelt og smidig som mulig.

Prislistene i Moveit er delt inn i tre nivåer. Grunnleggende priser, pris for enkelte kunder og priser pr. kundeprosjekt, slik at du enkelt kan ha prislister på flere plan avhengig av hva som passer deg best.

Ikke noe problem! I Moveit kan du legge til kundens eller prosjektets kontaktpersoner. Når oppdraget er avsluttet, kan de signere direkte på mobilen og motta, hvis du ønsker det, en e-post med signert pdf av kjøreseddel.

Ja, det kan du. Kjøretøyets posisjon kan sendes ut fra appen og vises på et kart for transportleder. Med posisjonering er det enkelt og raskt å planlegge oppdragene dine uten å kaste bort verdifull tid og ekstrakjøring.

Tilkoblinger til andre systemer

Vi har integrasjoner for fakturadata til våre egne systemer Unitrans og Unicon, i tillegg til feks faktura-/økonomisystemer som Tripletex mv. Vi bygger en integrasjon via vårt API til det økonomisystemet du bruker. Kontakt oss, så forteller vi deg mer om hvordan det kan fungere.

Dette er på vei og vil være klart når Miljødirektoratet har sin nye tekniske plattform tilgjengelig. Du vil kunne rapportere både for din egen virksomhet og som representant.

«BEAst» er en svensk byggestandard som brukes av en del norske selskaper.
Og ja, Moveit er basert på byggebransjens Electronic Business Standard (BEAst). Vi har støtte for rapportering av digital ordrekvittering til din kunde i henhold til BEAst. Standarden kan brukes av alle, om du ønsker det for din virksomhet.

Hogia UniTrans

Få kontroll på hvert steg, hver oppgave, og minimer papirhåndteringen. Hogia UniTrans er en omfattende og fleksibel løsning for flere ulike logistikk og transport områder.

Gods

Container

Transportsentral

Vil du vite mer?

Kontakt